Bravofly: Søg og book flybilletter

Covid-19 - Her har du alt hvad du har brug for at vide om din rejse

Vi har sat den følgende med oplysninger side sammen for at hjælpe dig med dine rejseplaner. Samtidigt vil vi gerne bede dig om ikke at kontakte os telefonisk, da vi i øjeblikket modtager et usædvanligt stort antal opkald på grund af pandemien med Covid-19, og der kan være lange ventetider før du kommer til at tale med en medarbejder. Tak for din tålmodighed.

Administrer dine rejser på Mit Bravofly

Undgå de lange ventetider for at komme til at tale med vores medarbejdere: du kan ændre eller afbestille din reservation med et tryk på en knap ved at sende os en anmodning fra din kundekonto.

Administrer dine rejser på Mit Bravofly

Undgå de lange ventetider for at komme til at tale med vores medarbejdere: du kan ændre eller afbestille din reservation med et tryk på en knap ved at sende os en anmodning fra din kundekonto.


Er din rejse blevet aflyst?

Vi er opmærksomme på, at det er en usædvanligt stressende og vanskelig tid, og at mange af jer søger svar. Dog forsøger vi at håndtere denne udfordrende situation, og derfor beder vi i mellemtiden alle vores kunder om at vente på yderligere kommunikation fra os. Hvis din rejse er blevet aflyst, behøver du ikke gøre mere: vi kontakter dig om din refusion snarest muligt.

Alle aflysninger, der finder sted som følge af coronavirus, og de muligheder, som er tilgængelige for kunderne, håndteres i overensstemmelse med gældende lovgivning.

På grund af det store antal anmodninger, som vi modtager, kan det tage længere tid end normalt for os at behandle din refundering. Vi gør alt hvad vi kan, og for at give dig en opdatering snarest muligt.


Vil du afbestille din rejse?

Administrer din booking fra din kundekonto.

Vi er klar over, at denne pandemi har påvirket tusinder af vores kunder og deres rejseplaner. I de sidste par uger har vi arbejdet utrætteligt med at forenkle procedurer for afbestilling og refusion på vores hjemmeside.

Du kan nu administrere din booking på din Kundekonto på vores hjemmeside. Din anmodning om afbestilling går direkte ind i vores systemer, og vores kundeservicehold behandler den så hurtigt som muligt, med højeste prioritet for de nærmest forestående afgange. 

Alle aflysninger, der finder sted som følge af coronavirus, refunderes i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Husk: hvis myndighederne (Det danske udenrigsministerium) ikke har implementeret rejsebegrænsninger, der påvirker din rejse/destination, er din afbestillingsanmodning underlagt de almindelige vilkår og betingelser for annullering.

På grund af de usædvanlige omstændigheder kan det tage længere tid end normalt for os at behandle din afbestillingsanmodning. Vi gør alt hvad vi kan, og for at give dig en opdatering snarest muligt.


Har du booket din rejse med et depositum?

Nu har du mere tid til at afregne din betaling.

Vi er også opsat på at hjælpe vores kunder, som har betalt med depositum. Hvis din rejse er inden for de næste par uger, og du skal udføre yderligere betalinger til din reservation, har vi besluttet at give dig lidt mere tid til at afvikle disse. Du modtager en e-mail i løbet af de næste par dage med oplysninger om de nye betingelser for din betalingsplan. Vi håber, at vi ved at forlænge din betalingsfrist har gjort tingene lidt lettere for dig i disse udfordrende tider.

Du kan når som helst afbestille din booking fra din Kundekonto. Hvis der ikke er gældende rejsebegrænsninger, der påvirker din rejse/destination på afbestillingstidspunktet, er din afbestillingsanmodning dog underlagt de almindelige vilkår og betingelser for annullering. Vi underretter dig om disse gebyrer, før vi fortsætter.


Vil du have flere oplysninger om din næste rejse/destination?

Her er en række nyttige links, hvor du kan holde dig opdateret:

Som du ved udvikler situationen sig hele tiden, og det er muligt, at vi ikke altid kan tilbyde dig oplysninger i realtid. Mange flyselskaber aflyser deres flyvninger, mens lande over hele verden fortsat indfører strengere begrænsninger for bevægelse og rejse, både for deres egne borgere og for udlændinge.

For at se de seneste oplysninger for hvert land råder vi dig til at se Udenrigsministeriets hjemmeside https://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/rejsevejledninger/. Der finder du en fuld oversigt over landene, anført i alfabetisk rækkefølge, med de mest opdaterede oplysninger om hver enkelt destination. Du kan også se efter opdateringer om din rejsedestination ved at besøge hjemmesiden for regeringen eller udenrigsministeriet i det land, som du rejser til.

For at holde dig opdateret om status for dit fly, beder vi dig besøge flyselskabets hjemmeside direkte. Mange flyselskaber giver kunder mulighed for at ændre deres rejsedatoer, afhængigt af tilgængelighed. Nedenfor finder du links til hjemmesiderne for alle de større flyselskaber, som vores kunder har reserveret hos. Vi vil endnu en gange gerne takke dig for din tålmodighed og forståelse i disse svære tider.

Slut dig til os

Vælg dit land:

Mobilapp: